Tamborinada 2016: La festa familiar més divertida de Barcelona

PASSA LA VEU!!!

El 5 de JUNY tornarem a fer una Tamborinada divertida, educativa i inclusiva, on la importància de la feina que fan les entitats d’educació en el lleure és protagonista.

ENS AJUDEU A FER DIFUSIÓ?
Descarregar-vos el cartell, compartiu aquest correu, difoneu a les xarxes socials, …
Vídeo TAMBORINADA 2015

Fotos TAMBORINADA 2015

Més de 40 espectacles d’animació infantil, pallassos, conta contes, mags, grups de cultura popular i al voltant de 60 tallers i jocs
MIRA’T L’ESPOT DE LA TAMBORINADA 2016

Els pastorets i l’univers de Folch i Torres

Rodem tots cap a la Tamborinada amb la Fundació La Roda!!!

En aquesta 39a edició, dedicada als Pastorets i l’univers de Folch i Torres, la Tamborinada 2016 serà una commemoració del centenari de la primera representació dels Pastorets i l’oportunitat de difondre l’extensa obra literària de l’autor català a través del joc, dels tallers i de la música.

Enguany, la figura del padrí recau en l’actor, còmic i director de teatre Toni Albà, el qual ha estat nomenat ambaixador del centenari per la Coordinadora de Pastorets de Catalunya i la Fundació Folch i Torres.
Un cop més, la Tamborinada tornarà a ser un clar exemple de cultura, lleure i tradició, on més de 1.000 persones voluntàries que treballen durant tot l’any amb els infants als barris, proposa més de 40 espectacles d’animació infantil, pallassos, conta contes, mags, grups de cultura popular i al voltant de 60 tallers i jocs basats en la solidaritat, el respecte als altres i a l’entorn, l’educació i la creativitat.En aquesta 39a edició tornarem a fer una Tamborinada divertida, educativa i inclusiva, on la importància de la feina que fan les entitats d’educació en el lleure és protagonista.

SI VOLEU MÉS INFORMACIÓ ENVIEU CORREU A
comunicacio